Fred liggend

Even voorstellen:

Fred Hoogervorst, ‘vorstelijk’ op zijn plek bij NM2D, een man met oog voor detail, voor zowel zijn klanten als zijn werk, hij werkte hiervoor namelijk bij Cameraland. Sinds november 2019 werkzaam als 1e lijns-helpdeskmedewerker bij New Media 2Day.

Als hij niet aan het werk is kun je hem vinden op zijn motor op mooie kronkelweggetjes, of achter een camera als hij aan het fotograferen is.

Na het behalen van mijn ICT MBO diploma ben ik per toeval in de fotowereld terecht gekomen. Eerst lokaal in Hoorn om de eerste kennis op te doen in de verkoop. Later in Alkmaar voor de wat professionelere klanten. Na enkele jaren de sales kant geproefd te hebben ging ik mij meer focussen op de klantenservice kant en het technische aspect in deze branche. De laatste jaren heb ik daarom voornamelijk klanten telefonisch, via chat of mail geholpen met technische problemen.

Na een kleine 10 jaar kwam ik via mijn vriendenkring in aanmerking met NM2D en ging het toch weer kriebelen. In de camerawereld boeide de techniek mij het meest en was ik daarom ook het aanspreekpunt voor fotografisch technische uitdagingen. Omdat computersystemen mij altijd geboeid hebben op technisch aspect, heb ik de switch gemaakt van sales naar techniek en van camera’s naar computers en software.
De kennis die ik in de jaren gemist heb doe ik op bij NM2D d.m.v. Microsoft Certificeringen en van mijn collega’s. Samen met mijn ruime klantervaring draag ik mijn steentje bij aan de 1e lijn-servicedesk.”