De beste manier om incidenten melden en vragen te stellen is digitaal
Bij New Media 2Day zijn we constant bezig onze dienstverlening te verbeteren. Zo is onze helpdesk uitgebreid naar 6 enthousiaste mannen om jullie sneller van dienst te kunnen zijn.
Verbetering
Recent hebben wij een nieuwe verbetering doorgevoerd: Niet kritische incidenten zullen vanaf heden bij voorkeur digitaal bij ons worden aangemeld.
De reden dat we dit doorvoeren is dat we online ingediende vragen sneller en efficiënter kunnen verwerken en jou dus ook sneller kunnen helpen. Dat komt omdat we op deze manier direct meer informatie beschikbaar hebben over jou, je computer en de situatie op jouw bedrijf. Met deze achtergrond informatie kunnen onze helpdesk medewerkers beter voorbereid jouw vraag of verzoek beantwoorden.
Je kunt de meldingen op 3 manieren doen:
1. Via de NM2D website (https://www.nm2d.nl/contact/#storing)
2. Via de mijn NM2D omgeving (de client portal): Hierin kun je direct in ons support systeem je vraag stellen of incident melden (https://nm2d.itclientportal.com)
3. Via het NM2D icoontje, in de pop-up rechts onderaan je scherm.
Meekijken met Teamviewer
Om jou nóg beter te kunnen helpen, zullen onze collega’s op de helpdesk je wellicht vragen om mee te kijken op jouw laptop of computer. Jij geeft dan toegang door via Teamviewer de overname te accepteren. Je vindt de Teamviewer button in de pop-up rechts onderin je scherm of via (https://get.teamviewer.com/nm2day)
De uitzondering: Als je niet kunt werken (of meerdere mensen in je organisatie niet kunnen werken). Bel ons dan direct op: 085- 043 59 00
Informatie over incidenten
Op de mijn NM2D omgeving heb je inzicht in de voortgang van al je lopende vragen. Heb je hier nog geen toegang toe? Neem contact op met jouw collega die het aanspreekpunt van jouw bedrijf is naar New Media 2Day en check of jullie deze omgeving gebruiken. Je kunt ons ook even een berichtje sturen zodat we de toegang in overeenstemming met de afspraken met jouw bedrijf kunnen instellen.
Nieuwe website
Per 1 november ging ook onze nieuwe website live. Één van de nieuwe functies is dat we de optie hebben om je op de hoogte te houden van landelijke storingen. Helaas worden we (zeer zelden) geconfronteerd met een storing op verbindingen of cloud diensten. Via de website houden we je op de hoogte van de vorderingen. Dezelfde informatie zal ook via Twitter worden verspreid.
Wil je op de hoogte blijven?
Volg ons dan op Twitter @TEAMNM2D