Contact

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken om onder het genot van een lekker kopje koffie (of thee) over de mogelijkheden van ICT voor jouw organisatie te praten? We maken graag tijd voor je. Neem contact met ons op door ons een e-mail te sturen of te bellen op onderstaand nummer.

Storing

Je hebt een probleem? Dat is echt heel vervelend en we willen je graag helpen zo snel mogelijk weer goed te kunnen werken. Hiervoor is het wel belangrijk om de juiste ingang te gebruiken.

Kunnen jij en je collega’s helemaal niet werken? Bel ons dan op het storingsnummer. Wij zijn er vanaf 08:00h tot 18:00h. Daarbuiten kun je in noodsituaties contact met ons opnemen. Hieraan zijn echter wel extra kosten verbonden.

Supportformulier

Heb je een vraag, een storing (maar je kan nog wel werken) of wil je iets laten aanpassen? Maak dan gebruik van de login via de mijn NM2D omgeving of van onderstaand formulier. Als het lukt een schermafdruk of foto te maken waaruit het incident blijkt, deze graag bijvoegen. Wij hebben dan al je gegevens direct paraat en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Het kan zijn dat een van onze engineers op je computer moet meekijken om een probleem op te lossen. In dat geval zal hij je vragen onze support software te installeren om je snel te kunnen helpen.

Mijn NM2D

Support software